Pro prodejce


Chcete se zúčastnit VEGEFESTu 2018?

Festival se koná po dobu dvou dnů, v sobotu od 11 do 19h a v neděli od 10 do 18h. Hlavní festivalová plocha je pod širým nebem a rozprostírá se v parku u Starého Purkrabství na pražském Vyšehradě.

propozice prodejci Vegefest 2018 (PDF)

ON-LINE PŘIHLÁŠKA

VEGEFEST po sedmi letech existence dokončil proměnu z festivalu zaměřeného primárně na stravování na festival věnovaný udržitelnému a soběstačnému životnímu stylu. Cítíme, že poslání festivalu v oblasti stravování bylo naplněno společně s rozšířením veřejně dostupných možností vegetariánského, veganského i raw stravování. Chceme sdílet naši sílící potřebu přivést pozornost k neohleduplnému nakládání se zdroji planety, na které žijeme a k ekologické stopě, kterou obecně přesycená a na zisk orientovaná západní společnost vytváří.

Změna koncepce festivalu s sebou nese několik podstatných organizačních změn:

  • do organizačního týmu festivalu vstupuje SoMA (School of Modern Art) a Akademie soběstačnosti
  • na festival bude VOLNÝ vstup bez pokladen – návštěvníci příspějí na organizační zajištění festivalu zakoupením bambusového příboru, který umožní konzumaci na místě
  • s tím souvisí možnost rozprostřít stánky po větší ploše a otevřít prodej i pro kolemjdoucí turisty. Z této rozšířené možnosti prodeje vyplývá také zvýšení poplatku za prodejní místo.
  • ve jménu soběstačnosti přenášíme část zodpovědnosti za výsledek festivalu na účinkující a posunujeme tak festival více směrem ke spolutvoření – jednotlivé semináře, přednášky a workshopy budou hrazeny účastníky na místě přímo lektorům
  • pokračujeme v koncepci ZeroWaste nejen na místě během konání festivalu, ale i v přípravě festivalu. Baví nás hledat, kde všude lze učinit malé kroky ke snížení plýtvání a zjišťujeme, že všude :) Proto rušíme komerční tisky a budeme propagovat festival zejména elektronickou cestou. Vizitky festivalu jsou vyrobeny z ručního papíru se zalisovanými semínky; ozvučení hlavního stanu bude napájeno energií, kterou návštěvníci našlapou na kole… Podpořte nás a zkuste to taky!
  • stejně jako v minulých letech bude festival bez alkoholu
  • případný výtežek z festivalu poputuje na podporu projektu BOSQUE MEDICINAL, který má za cíl ochranu člověkem nedotčené části ekvádorského amazonského pralesa

FINANČNÍ PROPOZICE FESTIVALU:

A. GASTRO STÁNEK … pronájem místa za oba dva dny: 10 000 Kč (stánek s čerstvými a hotovými pokrmy a teplými či studenými nápoji určených k přímé konzumaci)

B. FESTIVALOVÁ TRŽNICE … pronájem místa za oba dva dny: 4 000 Kč (stánek pouze s nápoji / balenými trvanlivými potravinami / nepotravinářským zbožím)

Pro účastníky 7. ročníku nabízíme slevu 500 Kč z pronájmu místa. Ceny pronájmů jsou jednotné za celý víkend. Všichni včas přihlášení prodejci budou uvedeni na webu a FB stránce festivalu, v tiskové zprávě atd.

C. PODPORA FESTIVALU … finanční či materiální podpora festivalu

Staňte se partnerem festivalu a podpořte jeho konání a existenci finančním, hmotným nebo programovým příspěvkem, za který nabízíme toto protiplnění:

PARTNER: 2 500 Kč

HLAVNÍ PARTNER: 10 000 Kč

GENERÁLNÍ PARTNER: dle dohody

Logo na webu (sekce Partner)

Logo na webu (sekce Hlavní partner)

Logo na webu (sekce Generální partner)

Logo na tiskovinách – E-plakáty (sekce Partner)

Logo na tiskovinách – E-plakáty (sekce Hlavní partner)

Logo na tiskovinách – E-plakáty (sekce Generální partner)

Propagace na místě (váš banner, roll-up, letáky na festivalu apod.)

Propagace na místě (váš banner, roll-up, letáky na festivalu apod.)

Volný vstup na festival pro 2 osoby

Volný vstup pro 5 osob

Volný vstup pro … osob dle dohody, konzumace u stánku Floresta a v čajovně

TECHNICKÁ PODPORA: (uveďte v přihlášce, máte-li zájem objednat od nás):

  • Půjčení stánku 3x3m na oba dny … 2 500 Kč (včetně stavby a bourání)
  • Půjčení stolu (183x76x75cm) na oba dny … 300 Kč
  • Půjčení židle na oba dny … 200 Kč
  • Přívod elektřiny na oba dny (do 5kWh) … 1000 Kč (nad 5kWh individuální dohoda)

CENY JSOU KONEČNÉ, NEJSME PLÁTCI dph.

HARMONOGRAM 8. ROČNÍKU:

sobota 29. září 2018

  • příprava stánků a zásobování od 8h do 10.30h
  • zahájení programu v 11h, konec v 19h – během konání programu je omezen vjezd aut do areálu
  • v areálu bude od 19h přes noc zajištěna ostraha

neděle 30. září 2018

  • příprava stánků a zásobování od 7 do 9h
  • možnost prodeje od 9h, zahájení programu v 10h, konec v 18h
  • od 18h bourání stánků a úklid – během konání programu je omezen vjezd aut do areálu

PRAKTICKÉ INFORMACE:

  • Vedení Starého Purkrabství omezilo od roku 2016 s ohledem na charakter místa a genia loci NKP Vyšehrad celkový počet stánků, což respektujeme. Z tohoto důvodu upřednostníme dodavatele zboží v BIO kvalitě, lokálních produktů a dalších, které jsou v souladu s posláním festivalu.
  • KONCEPCE ZERO WASTE: v letošním roce pokračujeme v cestě ke koncepci Zero Waste (Nulový odpad). Prosíme všechny prodejce o spolupráci a respektování skutečnosti, že na Vegefestu bude možné používat pouze tyto druhy nádobí: nevoskovaný papír, bambusové/dřevěné nádobí a kompostovatelné eko plasty. Pokud nemáte vlastní ekologické nádobí, společnost Bio Planeta je připravena dodat vám nádobí do komise, ještě na festivalu odkoupit zpět nepoužité nádobí a zajistí hromadně pro celý festival likvidaci nádobí i bio odpadu. Orientační počty požadovaného nádobí zašlete s předstihem na e-mail rakovsky(a)bioplaneta.cz.

Letos bude opakovatelně použitelný bambusový příbor „SPORK“ (spoon+fork) vstupenkou na festival a nebude tedy nutné používat žádné jiné příbory.

  • V areálu bude v noci ze soboty na neděli zajištěna ostraha stánků, nicméně neručíme za zboží a cennosti umístěné ve stáncích.
  • V případě přívodu elektřiny si každý účastník zajišťuje potřebné prodlužovací kabely.
  • Organizátor si vyhrazuje právo na finální výběr dodavatelů a jejich rozmístění v prostoru festivalu.

  • Návštěvnost festivalu se v dosavadních ročnících pohybovala mezi 1500 – 2500 návštěvníků za víkend, v závislosti na počasí.

PŘIHLÁŠKA:

  • Vyplněnou ON-LINE PŘIHLÁŠKU zašlete do konce července 2017. Po potvrzení účasti z naší strany, zejména s ohledem na sortiment, Vám bude místo na festivalu závazně rezervováno po zaslání zálohy ve výši 2000 Kč na účet č. 197647034/0300 (jako VS uveďte vaše IČ).

Zaplacená záloha je při zrušení účasti z Vaší strany nevratná. Festival se koná za každého počasí.

Odesláním přihlášky vyjadřujete souhlas s ekologickou koncepcí festivalu a používáním kompostovatelného nádobí, a zavazujete se dodržovat v průběhu akce veškerá nařízení, předpisy a zákony platné v ČR (hygiena, ČOI, ochrana spotřebitele atd.), udržovat přidělený prostor v pořádku a po ukončení akce ho uklidit, a dodržovat veškeré pokyny organizátora a vedení Starého Purkrabství zajišťující klidný průběh akce.

KONTAKTY:

Tereza Dlabalová – festivalová tržnice, produkce, promo&PR: tereza@floresta.cz, tel. 777 078 716

Honza Dlabal – sekce gastro a nápoje, partnerství festivalu: honza@floresta.cz, tel. 776 183 322